Subject: Elektriprojekti IP6769 II etapi kooskõlastus
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 15:51:40 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP6769 „ Vändra-Viluvere 10 kV fiidri
rekonstrueerimine Põhja-Pärnumaa vald Pärnu maakond.“

Tööde eesmärgiks on piirkonna elektrivarustuskindluse suurendamine

Olemasoleva keskpinge õhuliini rekonstrueerimine toimub riigitee nr 58
teemaal ning kaitsevööndis.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.